בואו ניצור יחד סיפור הצלחה ייחודי שיבדל את המלון שלכם וישאיר רושם עמוק בליבם של האורחים

דוד בוקר סיפור הצלחה ייחודי

כמה הזמנות קבלתם דרך המבצע של ההתאחדות?

נתתם 20% הנחה ואולי במקרה הצלחתם לקבל כמה הזמנות. מה הלאה?

בהנחה שהשתתפתם במבצע ובהנחה שהאורחים שלכם שמעו עליו והצליחו לבצע הזמנה בחלון הקצר של 48 השעות שנתנו להם – האם המלון התמלא? האם הסתדרתם לקיץ? ואם לא – מה הלאה? להמשיך לחלק הנחות פרטנית? לפרסם בכל מקום שהמלון ממשיך לתת הנחות של 20, 30 או 50 אחוז? האם המחיר הוא הפרמטר העיקרי לבחירת המלון?

בחירת מלון לחופשה היא תהליך מורכב שבו המחיר הוא אמנם פרמטר חשוב, אך הוא לא בהכרח הפרמטר העיקרי. אנשים רבים לוקחים בחשבון מגוון רחב של גורמים נוספים לפני שהם מחליטים על המלון המתאים להם מעבר למובן מאליו כמו מיקום המלון, סוג המלון, קרבה לאטרקציות, איכות המלון ושירותים נוספים אותם הוא מציע.

האורחים היום מחפשים ערך מוסף והתאמה אישית. יותר ויותר אורחים מחפשים היום משמעות ותוכן לחופשה שלהם. חלק גדול מהאורחים אינו מחפש חופשת בטן-גב אלא חופשה שתתן להם משהו מעבר לסטנדרט והם מוכנים לשלם על זה. אצל אורחים כאלו הבחירה תהיה תוצאה של שילוב בין כל הגורמים הללו.

המלון שלכם יכול להיות ייחודי ולהציע לאורחים הרבה יותר מעוד חופשה רגילה. דמיינו חוויות שמחברות בין הנופש העירוני המרתק לבין סדנאות מקומיות שיחשפו את אורחיכם לאווירה ולתרבות של העיר שלכם. הציעו חופשת בריאות ורוגע בלב טבע עוצר נשימה, המשלבת אטרקציות מקומיות עם נופים מרהיבים. או אולי תרצו להציע אירוח שמהדהד את המסורת והמטבח המקומי, ומבטיח חוויה אותנטית ובלתי נשכחת.

בואו נחשוב בגדול! בעולם תחרותי ובשוק התיירות הדינמי של היום, חשוב לא לחשוש מהתחרות ומנופש בחו"ל. להפך, זו ההזדמנות שלכם להציג חוויה שאין כמותה. בשיתוף פעולה איתנו, נוכל ליצור יחד סיפור הצלחה ייחודי שיבדל את המלון שלכם וישאיר רושם עמוק בליבם של האורחים.

עם התמקדות בהעצמת חוויות האורחים, נוכל להוביל לעלייה בתפוסה ובהכנסות, ולהפוך את המלון שלכם ליעד מועדף ולסיפור הצלחה ייחודי.

צרו קשר עוד היום ונתחיל לבנות את ההצלחה הבאה שלכם!

דוד בוקר יועץ לבתי מלון מומחה במלונות צימרים אתרי נופש וארגונים

    Scroll to Top