Velma - העוזרת הווירטואלית המושלמת להגדלת הזמנות ישירות באתר המלון שלך (צ'אטבוט AI למלונות) צ'אטבוט חכם למלונות. עוזר אישי מבוסס בינה מלאכותית למלונות – הגדילו הזמנות ישירות עם Quicktext
יותר הזמנות ישירות למלון – עם עוזר AI חכם לאורחים. Quicktext – מערכת AI למלונות שמגדילה הזמנות ומייעלת שירות



Quicktext היא מערכת מבוססת בינה מלאכותית (AI) שתוכננה במיוחד עבור בתי מלון. בעזרת העוזר הדיגיטלי תוכלו להעניק מענה מיידי לאורחים באתר, ב-WhatsApp ובצ'אט, 24/7 – ובכך לשפר את חוויית השירות ולהגדיל את שיעור ההזמנות הישירות. המערכת תומכת בשפות רבות, משתלבת עם מערכות PMS קיימות, ומותאמת לשוק המלונאי הישראלי.
בכל יום, אלפי אורחים פוטנציאליים מחפשים מלון באזור שלך באינטרנט ושואלים שאלות חשובות:
- “האם יש חניה צמודה למלון?"
- “האם המלון מתאים למשפחות עם ילדים?"
- “מה המרחק מהאטרקציות המרכזיות?"
- “האם ניתן להגיע עם חיות מחמד?"
- “מה גודל הבריכה במלון?"
כשהם לא מוצאים תשובות באתר המלון שלך, הם ממשיכים הלאה אל בוקינג או אגודה שנותנים תשובות ושם הם עלולים לבחור במלון אחר שמועדף על הערוץ או יזמינו את המלון שלך, אבל דרך ערוץ שגובה עמלות גבוהות.
איך Velma של Quicktext פותרת את זה:
- ולמה היא צ'אטבוט AI למלונות שמספק תשובות מיידיות וחכמות באתר שלך ובפלטפורמות אחרות
- ולמה מובילה את הגולשים ישירות לאתר הבית שלך דרך מענה מדויק בתוצאות החיפוש בגוגל
- ולמה מלווה את האורח מרגע ההתעניינות ועד להזמנה בפשטות וביעילות
- ולמה חוסכת לך עמלות יקרות על ידי הגדלת ההזמנות הישירות על חשבון הערטצים והסוכנים
Velma – פתרון בינה מלאכותית AI לבתי מלון עם תוצאות מוכחות:
- פעילה ב-1900 מלונות סביב העולם
- יצרה בשנת 2024 הזמנות ישירות בשווי של 802 מיליון דולר(!)
- מעלה משמעותית את יחס ההמרה מגולש למזמין
- פועלת ב-76 מדינות, כולל עברית אינטגרלית (לא תרגום אונליין)
- מנהלת מעל 2600 נקודות מידע עבור כל מלון
מה Velma יודעת לעשות?
- עונה על כל שאלה של האורח לפני, במהלך ואחרי השהייה – 24/7
- מזהה גולשים נוטשים ומפעילה תהליך החזרה חכם המבוסס על AI לבתי מלון
- כוללת מערכת בינה מלאכותית לבתי מלון המותאמת אישית לצרכים שלך
- מאפשרת העברה חלקה לנציג אנושי כשנדרש
- פועלת בכל הערוצים הדיגיטליים של המלון שלך (אתר, פייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ ועוד)
- אוספת ומנתחת שאלות נפוצות FAQ של לקוחות לשיפור הדירוג בגוגל
- מזהה טרנדים וצרכי לקוחות בזמן אמת
- מספקת מידע עסקי חכם לקבלת החלטות ניהוליות
- מייעלת את עבודת הצוות במלון על ידי מענה אוטומטי לשאלות שחוזרות על עצמן
רוצים לראות את Velma בפעולה?
צרו קשר עכשיו להדגמה אישית וגלו איך Velma – פתרון מתקדם של בינה מלאכותית לבתי מלון – יכולה להגדיל את ההכנסות הישירות של המלון שלכם, לשפר את חווית השירות ושביעות רצון האורחים, להגדיל את הרווחיות ולשפר את יעילות הצוות שלכם.
הפתרון מבוסס על טכנולוגיית Quicktext.im – המובילה בתחום ה-AI למלונאות בעולם.למידע נוסף ומלא (אנגלית) הכנסו לאתר Quicktext כאן
לצפיה בלקוחות לדוגמא (וכניסה לאתרים שלהם) לחץ כאן
⚡️מה אומרים הלקוחות שלנו
96% שיעור המלצה – מדורג מס' 1 בענף
Pullman
★★★★★
"נציגי השירות של Quicktext מצוינים, ותמיד פועלים לשיפור התוכנה בהתאם לצרכים שלנו. הממשק הידידותי מאפשר שליטה בתגובות הטקסט של הבינה המלאכותית, ותמיכה בריבוי שפות נותנת מענה ללקוחותינו מכל העולם. הצ'אטבוט למלון החי של Quicktext סייע לנו להגדיל הכנסות באמצעות תגובה מהירה לפניות."
Warwick Hotels
★★★★★
"Quicktext היא הפלטפורמה המתאימה ביותר עבור המלונות שלנו. הממשק האחורי הידידותי שלה תומך בריבוי שפות ומתחבר למנוע ההזמנות שלנו לביצוע הזמנות בזמן אמת – מה שיוצר הכנסות נוספות. המנכ״ל והצוות שלנו אוהבים את הכלי, וצוות התמיכה של Quicktext ליווה אותנו באופן צמוד מההטמעה ועד לאחר העלייה לאוויר."
Palladium Hotel Group
★★★★★
"Quicktext הוכיחה את עצמה כמערכת יעילה וזולה עבורנו, המספקת שירות יוצא דופן ותגובה הן לצוות שלנו והן לאורחים. הצ'אטבוט למלון ולמה מילאה תפקיד חיוני במהלך המשבר על ידי מענה מהיר לפניות האורחים."
Accor Hotels
★★★★★
"Quicktext היא פתרון ייעודי שמבין את הצרכים שלנו. הפלטפורמה שלהם, שמתפתחת כל הזמן, מהווה כלי מצוין לניהול שיחות ולהגדלת המרות, תוך ניתוח נתונים שמסייע לנו להתמקד במדדים הנכונים. תהליך ההטמעה של הצ'אטבוט למלון של Quicktext פשוט ומאפשר לנו להתמקד בעשייה העסקית."
מתלבט לגבי Quicktext ותוכנות אחרות לניהול המלון והתפעול היומיומי במלון? בוא להתייעץ איתי ללא התחייבות:
שאלות ותשובות (FAQ)
1. מה זה Quicktext וכיצד הוא עובד?
תשובה:
Quicktext היא מערכת מבוססת בינה מלאכותית (AI) שפועלת כעוזר אישי לאורחים במלון. היא מתממשקת עם האתר, WhatsApp, פייסבוק וצ'אט באתר – ומאפשרת מענה אוטומטי לשאלות, טיפול בהזמנות, ומתן מידע – בכל שעה ובשפות רבות.
2. איך Quicktext עוזר להגדיל הזמנות ישירות?
תשובה:
העוזר החכם עונה לאורחים פוטנציאליים באופן מיידי – מציע הצעות, עונה על שאלות ומפנה לדף הזמנה ישירה. התוצאה: פחות נטישות, יותר אינטראקציה, ויותר הזמנות ישירות בלי עמלות OTA.
3. באילו ערוצים פועל העוזר האישי?
תשובה:
Quicktext מתחבר לאתר המלון, WhatsApp, פייסבוק מסנג'ר, צ'אט באתר ואפילו SMS. כך ניתן לנהל תקשורת אחידה עם אורחים לפני, במהלך ואחרי השהות – מכל מקום.
4. האם המערכת תומכת בעברית ושפות נוספות?
תשובה:
כן. העוזר האישי תומך בעברית ובמעל ל-30 שפות נוספות. הוא מתאים לאורחים בינלאומיים ומציע חוויית שירות חלקה, כולל זיהוי שפה אוטומטי והתאמה לפי מיקום.
5. האם Quicktext מתאים גם לרשתות מלונות?
תשובה:
בהחלט. המערכת ניתנת להטמעה ברמת סניף או רשת – כולל דוחות ניהוליים, מעקב אחר פעילות לפי מלון, וממשקי API למערכות PMS קיימות.