PMI: הפתרון החכם לבתי מלון להשגת יעדים ותוצאות

PMI: הפתרון החכם לבתי מלון להשגת יעדים ותוצאות
פתרון פורץ דרך בנושא AI ו-BI למלונות שיכול לחסוך לכם מלא כסף!

למעלה משש מאות רשתות ומלונות הצליחו להפחית בצורה משמעותית את עלויות התפעול, גם מול ביקוש דינמי, המשתנה מדי יום בעזרת PMI. מלונות אלו מנהלים היום את המשאבים שלהם בצורה מיטבית, עובדים ביעילות גבוהה ומספקים שירות מלא ועקבי לאורחים שלהם.

זה הזמן לשדרג את ביצועי המלון שלכם לרמה הבאה! בעזרת מערכת PMI  תוכלו להגדיר יעדים פרודוקטיביים שאפתניים אך ברי השגה, בכל מחלקות התפעול בנושא שעות עבודה, עלויות מזון, אנרגיה, מים ועוד.

PMI לוקחת בחשבון את הייחודיות של כל מלון, מחלקת את היעדים הסביבתיים של הרשת ליעדים חודשיים שניתנים למעקב ולביצוע, ומגבירה את מעורבות הצוותים בכל מלון. המערכת מאפשרת הפקת דוח רווח והפסד למלון תוך דקות, וחוסכת זמן ומאמץ לעובדים, שיכול להיות מנוצל לפעילות משמעותית.

בעזרת PMI תוכלו להשיג את היעדים שלכם בקלות, לקבל תחזית תפוסה ותפעול יומית מדויקת שמאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה, ולהתאים את השירות לביקוש המשתנה של האורחים בכל יום מחדש.

עם PMI תוכלו לשלוט בקצב ההתקדמות ולראות איך כל מחלקה והמלון כולו מתקדמים לעבר היעדים שהצבתם, לזהות את התחומים שזקוקים לשיפור, ולהוביל את הצוות שלכם לפעולה נכונה.

PMI הוא הרבה יותר מכלי ניהול ביצועים רגיל – זו פלטפורמה שמעודדת למידה והתפתחות תוך כדי תנועה, מספקת הדרכה לשיטות עבודה מצוינות ועוזרת לכל צוות לזהות את האזורים שזקוקים לשיפור, ולהתקדם בהתמדה.

PMI עושה שימוש בבינה מלאכותית (AI) כדי לייעל את ניהול המלון על ידי מתן המלצות בזמן אמת למנהלי המחלקות. המערכת מנתחת נתונים תפעוליים יומיים, מזהה הזדמנויות לשיפור, ומסייעת לעובדי המלון לקבל החלטות מושכלות יותר, מה שמשפר את היעילות ומפחית עלויות.

עם PMI, אתם תמיד צעד אחד קדימה! הצטרפו למאות מלונות שמתחילים כל יום עבודה עם יעדים ברורים ומספקים שירות מעולה לאורחים שלהם.

הנה כמה המלצות של לקוחות:

Jan Hugo Jakobsen, General Manager, Radisson Blu Atlantic Hotel: “It’s a magnificent group of unique and talented colleagues, who every day take use of all their expertise, knowledge and motivation to tackle any challenge that might arise, with great effort and strong engagement.  By strengthening our common understanding on how to best take use of this marvellous tool, we will be stronger and closer, as a high performing team – while creating the best possible guest experiences and securing a sound operation of our business. “

Claes Anerud, General Manager, The Winery: “PMI is not only a day to day operations system for me, but it involves every department head who works with it. There is a greater understanding in financial goals and how to reach them. Greater precision in forecasting which makes it much easier to reach set out goals and deliver on results.”

Frode Hofstad, General Manager, Britannia Hotel: “We have reduced the labor costs by $ 120,000 since we installed PMI (3 months) and the activities have increased compared to same period last year.”

Anders Lindvall, Director of Operations, Thon Hotels: “We chose PMI because of the excellent financial results they produce and also because of the commitment displayed by their well qualified consultants during training, implementation and support. It was the people behind the solution that made PMI stand out.”

Ernst Høva, Owner, Radisson Blu Lillehammer Hotel: “At any moment I can see exactly where our business is and where is heading. The Operational Heads have their financial targets that are more relevant and available than ever before, in a business environment where month-end deadlines are not good enough. Food cost has dropped more than $ 308,000 after 12 months of the PMI implementation.”

עוד המלצות אפשר למצוא ב https://www.d2o.com/pmi-testimonials/

למידע נוסף והתייעצות כיצד ניתן ליישם במלון שלכם טכנולוגיות חדשות ומתקדמות ולכל שאלה אחרת בנושא ניהול, מחשוב ותפעול המלון פנו אליי ואשמח לעזור:

דוד בוקר יועץ לבתי מלון מומחה במלונות צימרים אתרי נופש וארגונים

    Scroll to Top